poniedziałek, 20 stycznia 2014

chyba wróciłam tu na chwilee ; oooo nikt nie pamieta, że tu byłam i dobrze. popisze sobie sama do siebie xdd . eliza cos jeczała ze nic nie ma, a sama wszystko usuwa . aha .. u mnie duzo zmian . pełno nauki, rozstania miłosci bla bla to moozna pominac - mało ciekawe. załozyłam instargram <3 to chyba najbardziej przełomowe wydarzenie w moim zyciu . ;ddd wiele osób zaczyna powoli narzekac na szkołe. no bywa tak ze kolorowo nie jest ale wiele da sie znieść przynajmniej w moim przypadku. troche posypała nam sie ekipa z gim , wiadomo inne szkoły , mało czasu. ale nie no jestesmy razem kiedy tylkoo sie da. ide chyba ćwiczyc. miałąm napisac tutaj notke na cała strone, ale byłoby to mega nudne wiec jest jaka jest. tyle. buźka ;3>




XOXO.


1 komentarz:

  1. Ja Cię pamiętam, ja!! :)
    Jakie boskie zdjęcie *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń